Lediga jobb som Administrativ utvecklare i Grums

Se lediga jobb som Administrativ utvecklare i Grums. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Grums som finns hos arbetsgivaren.

Dokumentationsledare/koordinator till Gruvöns bruk

Är du en person med ledaregenskaper som vill vara med och utveckla samarbetet mellan Projektavdelningen och Underhåll? Tveka då inte att söka tjänsten som dokumentationsledare inom Underhållssektionen MEK/FU. Underhållsavdelningens uppgift är att hålla högsta möjliga tillgänglighet på hela brukets produktionsutrustning. Vi arbetar för att ständigt förbättra person- och driftsäkerhet och att öka underhållets kvalitet och kostnadseffektivitet. Dokumentations... Visa mer
Är du en person med ledaregenskaper som vill vara med och utveckla samarbetet mellan Projektavdelningen och Underhåll?
Tveka då inte att söka tjänsten som dokumentationsledare inom Underhållssektionen MEK/FU.
Underhållsavdelningens uppgift är att hålla högsta möjliga tillgänglighet på hela brukets produktionsutrustning. Vi arbetar för att ständigt förbättra person- och driftsäkerhet och att öka underhållets kvalitet och kostnadseffektivitet.
Dokumentationsledaren samarbetar med Underhåll, Drift och Projekt i frågor gällande kravställning på anläggningsdokumentation, reservdelar och FU-planer i projekt. Du är med i projektuppstartsmöten, upphandlingar och medverkar vid projektöverlämningar för att kvalitetssäkra dokumentation, reservdelar samt FU-program. Du utbildar och redovisar status på projekt till UH-ledning varje månad.
Tjänsten är en tillsvidare anställning och arbetstiden är förlagd till dagtid.
Kvalifikationer
Relevant gymnasie- eller högskoleutbildning eller erfarenhet som bedöms likvärdiga.
Du som söker har kompetens inom dokumentationshantering och dokumentationskrav. Du har med fördel erfarenhet för arbete inom processindustri, underhållsprocesser eller motsvarande verksamhet, gärna i en medelstor till stor organisation.
Meriterande om du har erfarenhet från en ledande roll.
Personliga egenskaper
Till denna tjänst läggs stor vikt vid personlig lämplighet. Du har lätt för att samarbeta såväl internt som externt, är kreativ och är mån om att leverera resultat och kvalitet. Du arbetar strukturerat för att nå uppställda mål och det känns naturligt att tänka nytt, samarbeta, ta ansvar och skapa värde.
Du är empatisk, lyhörd, motiverande, ser möjligheter och jobbar med humor och glädje.
För att lyckas och trivas i denna roll så måste du tycka om att arbeta med personer i olika roller och du har tydliga ledaregenskaper.
Känns det som om det är dig vi beskriver? Så roligt! Vi ser fram emot att läsa just din ansökan!
Kontakta oss
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta:
Annica Sterner, Sektionschef MEK/ FU tfn 0555-41316 Visa mindre

Administratör

Ansök    Aug 13    Qtym AB    Administrativ utvecklare
Tänk om du kunde gå till jobbet och bidra till en hållbar framtid? Som en ledande leverantör av förnyelsebara material och smarta lösningar till förpackningar är det vårt sätt att utmana oss själva, våra kunder och alla sorters förpackningar för att främja en hållbar framtid. Vi har en informell, förbättringsinriktad företagskultur som uppmuntrar individen till att tänka nytt, samarbeta, ta ansvar och skapa värde. BillerudKorsnäs är ett internationellt för... Visa mer
Tänk om du kunde gå till jobbet och bidra till en hållbar framtid? Som en ledande leverantör av förnyelsebara material och smarta lösningar till förpackningar är det vårt sätt att utmana oss själva, våra kunder och alla sorters förpackningar för att främja en hållbar framtid. Vi har en informell, förbättringsinriktad företagskultur som uppmuntrar individen till att tänka nytt, samarbeta, ta ansvar och skapa värde. BillerudKorsnäs är ett internationellt företag med stark lokal förankring som utvecklas och växer. Vill du växa med oss och utmana konventionella förpackningar för en hållbar framtid?

 

BillerudKorsnäs Gruvöns bruk söker en

Utvecklande administratör

Söker du ett jobb där du får möjligheten att utveckla dina styrkor och bidra till organisationen tillsammans i ett härligt team? BillerudKorsnäs Gruvöns bruk söker nu en administratör på heltid till företagshälsan och HR-avdelningen. Tjänsten ger dig inte bara en möjlighet att få vara med att påverka och utveckla rollen som administratör, det ger dig även en möjlighet att aktivt arbeta med utveckling av Gruvöhälsan och HR.

Gruvöns inbyggda företagshälsa, går under HR vars verksamhet omfattas av arbetsmiljö, hälsa, rehabilitering och utbildning. Vi arbetar förebyggande och hälsofrämjande därtill också stödja organisationen med en aktiv och tidig rehabilitering. HR-avdelningen och Gruvöhälsan arbetar teambaserat med stor delaktighet, där du som administratör samarbetar med HR Business Partners, sjukgymnast, företagsläkare, företagssköterska och beteendevetare.

HR-teamet på Gruvöns Bruk lämnar strategiskt och operativt stöd till brukets ledningsgrupp, chefer och anställda. Vi bidrar i det koncernövergripande HR arbetet genom arbete i gemensamma processer och projekt. Vi arbetar för att ständigt förbättra vår arbetsmiljö och säkerhet samt förse bruket med kompetenta medarbetare genom kompetensutveckling samt rekrytering.

Om tjänsten
På Gruvöhälsan arbetar du i journalhanteringssystemet med bland annat dokumentation och diktat. Du kommer även upprätta övriga dokument så som rutiner och rapporter samt samordna hälsoinriktade processer. Inköp och fakturahantering förkommer också. Det är också du som uppdaterar Gruvöhälsans information på intranätet.

På HR-avdelning ska du arbeta tillsammans med våra HR Business Partners genom att stötta administrativt inom bland annat dokumenthantering, statistik, rekrytering och utbildning. Du kommer även få bidra inom Employer branding området så som vid studiebesök och event/mässor.

Kvalifikationer
Goda kunskaper inom administration, strukturerad och noggrann. Viktigt att du är bekväm att jobba i olika datasystem och njuter av utmaningen nya system, detta på grund av att vi har påbörjat ett arbete med att byta HR-system inom koncernen.

Respekt och integritet är honnörsord för dig.
Meriterande är utbildning som läkarsekreterare eller att du har arbetat som sådan inom företagshälsa och sjukvård. Har du vana av HR-administrativt arbete ses detta också som meriterande.

Personliga egenskaper
Vi söker dig som tycker om att utveckla dig själv och organisationen tillsammans med teamet. Vi ser ett stort värde i att du är strukturerad och har en vilja att driva egna uppdrag. Naturligtvis är du utåtriktad och har en naturlig servicekänsla.

Villkor

Anställningen är på heltid, 100%, placering i Grums.

Tjänsten startar som en bemanning  via Qtym i minst 6 mån med chans till förlängning

Låter det intressant? 

Hör av dig till oss eller skicka in din ansökan. Urvalet sker löpande.

Vid frågor kontakta Affärsområdeschef Jan Hallenberg, 076-495 31 82 alt. [email protected]   


Som konsult hos oss får du frihet, trygghet och utvecklande uppdrag i hela Sverige
Hos oss har du en engagerad och kompetent konsultchef som följer dig genom din karriär. Vi erbjuder uppdrag över hela Sverige inom många olika områden. Vårt mål är att förmedla kompetens som får både våra kunder och medarbetare att utvecklas och växa. Våra ledord är frihet, trygghet och utveckling.

Vi jobbar efter vår filosofi: ”Vi tror på individen och på individens vilja och förmåga att ta ansvar för ett bra arbete”. www.qtym.se Visa mindre